مهـــرت؛ زیبا

 

   

باز پاییــز است؛ 

   

اندکی از مهـــر پیداست...   

 

حتی در این دوران بی‌مهـــــری؛ 

  

باز « پاییـــز » زیباست....

 

 

مهـــرت، زیبا؛

 

پاییـــزت خجسته

 

 

تصاویر درخشان, جداکننده متن درخشان, جلیتر 



نظرات شما عزیزان:

جوجو
ساعت23:42---12 مهر 1392


هانیه
ساعت17:40---12 مهر 1392
نبینیم خسته ای یاسی جون ...حتی یکم
دشمنتون خسته....
آفرین اسما


اسما
ساعت23:18---11 مهر 1392
ببخشید یاسی جون اگه قراره بجنگیم گریه نمیکنم دیگه. پس منم هستم

اسما
ساعت23:17---11 مهر 1392


هانیه
ساعت11:52---11 مهر 1392
درود بر همراه قدیمی

آره باید ادامه بدیم بلکه از رو بره...
لازم شد به زور هم متوسل میشیم
نگران نباشید.....ما پشتتونیم...نه یعنی همراهتونیم..


هانیه
ساعت20:23---9 مهر 1392
از جنگ بدتر هم هست : کسی که چیزی ندارد تا برایش بجنگد …

.

چه پروانه های خوشگلی
چرا دیگه ببین من الان مدتیه دارم با لوکس بلاگ می جنگم تا شاید از رو بره.......


هانیه
ساعت11:52---8 مهر 1392


سلام یاسی جوونم

میگم وبتون هنوز هم کمی با مشکل یه صفحه روی صفحه شما باز میشه...سریع میگیرمش درنره!!!
می بینی خوب شما هم که داری می جنگی .... بگیرش دو دستی..........


ariana
ساعت8:42---7 مهر 1392
che ziba
3پاس از شما.... راستی ببخشید شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آدرس نگداشتید....!!!


shakiba
ساعت22:32---6 مهر 1392
یاسی جون هستی؟؟ نیستی؟؟ کووووووووووووووشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هستم ...... اما یِ کَم خستم.....!!!!


شعله
ساعت10:37---6 مهر 1392
امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد ، همیشه هستی ، همین حوالی!

آرزومند برگریزان غصه هایت!


3پاس و هم‌چنین منم آرزومند این آرزوی زیبا هستم برایت دوست خوبم


جوجو
ساعت19:44---4 مهر 1392
لحظه هایت طلاییییییییییی

یحیی خالدی
ساعت0:50---2 مهر 1392

سلام
من یه سایت فروشگاه دارم که 13700 محصول داره اگه خواستی تبادل لینک کنیم منو با اسم فروشگاه سابلاغ لینک کن بعد آدرس و نام سایتتو واسه ایمیلم بفرست
لیست محصولات سایت : http://sablagh.hamvar.biz/List.html<br


اسما
ساعت0:46---2 مهر 1392
به به کیف کردم چه پروانه های قشنگی، آفرین پاییز شما هم زیبا عزیزم. من هم با صحبتای جوجو خان یا جوجو خانوم موافقماولین شب پاییزیت خووووووووش یاسی

shakiba
ساعت20:47---1 مهر 1392
همه فصولت، زیبا یاسی جون
پروانه هاتم خعلی خوشملن


جوجو
ساعت20:30---1 مهر 1392
یادم رفت بگم: طراحی، انتخاب قالب، انتخاب موسیقی، انتخاب متن و تمام چیزهایی که در وبت گذاشتی واقعا نشان دهنده سلیقه خوبته یاسی جونم . مرحبا به شما. و من هم که شما رو دوست مجازی خوبی واسه خودم میدونم، هم مرحبا دارم دیگه حتما...؟؟؟!! همین طور دیگه آره؟؟؟؟

جوجو
ساعت20:26---1 مهر 1392
روزگارت خوش باد دوست عزیزم زیبا بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 1 / 7 / 1392برچسب:باز پاییــز,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس